Vart?

Liam och jag sov ganska länge imorse först till 7:30 sen somnade vi igen vid 9:30 till 11:40 såå det var hur skönt som helst. Sen kom Kajsa och vi finulade lite med hennes iPhone. kanske är någon av er som kan lösa mysteriet varför vi inte kan lägga in musik på hennes mobil? har ändrat inställningar till manuellt men funkar inte.. Såå har ni några ideer så lämna dem gärna i kommentarer :)

Efter vi pillat och lyckats uppdatera den till 4 program så for vi ner till f-center. Var någon där idag som pratade om eonomi. Vi var kanske där 2h sen gick vi en sväng ner på stan för att försöka hitta några reflexer men faaan att de finns så jävla dåligt med sånt.. Jag vill ha en vanlig vit reflex inga gubbar eller gosedjur att ga runt med i fickan.. En vadnlig hedlig som man förr fick i skolan.. vart kan man köpa sådana?

Aa, nu är alla hemma och vi ska ställa oss och göra mat.. sen ikväll blir det lugnt framför robinson :D



Kommentarer
Madeleine

Claes Olsson har vanliga reflxer om du har vägarna förbi :)

2010-11-04 @ 16:45:25
URL: http://mcsyskon.blogg.se/
Sophie

Jag har sånna reflexer på jobbet!! Kostar runt en tjuga tror jag ;) puss

2010-11-04 @ 18:26:02
Anonym

Ni vet väl att man måste lägga in låtarna via iTunes?

2010-11-05 @ 10:02:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0