Torsdag

Idag har vi fart runt en hel del. Fösrt hjälpte jag Kajsa med hennes iPhone så har ringt runt till 3 olika opearörer då Telenor tillsist kunde hjälpa oss att lösa problemet med iTunes. Man var tvungen att lägga in på ett litet annat sätt en de jag är van vid. Oftast brukar jag bara kunna dra in låtarna på telen men nu var man tvungenatt trycka på massa länkar hit och dit.. Aja vi fick in låten tillsist så nu har hon en ringsignal. :D

sen så kom Carina och vi möte upp stackars Mira som fick stå och vänta en bra stund nere vid porten innan vi gick ner till f-center.

Carina och jag var där till 3 sen gick vi ner på stan och kikade lite, in på f-kassan och lyssnade lite om ... Sen gick vi och pratade lite innan de var dags att ta sig hem igen.

Nu sitter jag och väntar på att Robinson ska börja och Jimmy kommer hem för han ska iväg nu och klippa sig :)

Neej ha en trevlig kväll så skrivs vi imorgon igen ':D

kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0