Nervös!

Förra söndagen så spelade vi en "start cup" i upplandsväsby. Den gick hyfsat för att vi aldrig spelat ihop oss innan.. Vi van en av 3 och den spelade vi otroligt bra :D Känndes kanon att avsluta med flaggan i topp inför helgens cup "sportcentrum cup". Uttagningen skedde i onsdags och jävlar vad dåligt de gick. Kändes inte alls bra och jag tänkte att nu är de kört. Men jag fick åka med och jag är en av dem 11 spelare som kommer att spela turneringen. Känns toppen och jag är såååå nervös, ska upp och kika på herrturneringen idag så man får ännu mer sug efter att rulla boll :D

Vi räknar inte med att vinna eller gå vidare för gruppen är jävligt tuff men skulle vara jävligt roligt. Men blir i alla fall minst 4 matcheren stor bonus om vi faktiskt tar oss vidare..

9:00 Bkv/robro - FSK

11:12 FSK - Frej

13:24 FSK - Rimbo

15:36 FSK - Funbo

Kom gärna ner och heja på oss :D RSK är oxå med men i andra gruppen såå hejar lite på dem i smyg ;)



Kommentarer
Elin

Är eran cup på söndag?

2010-11-19 @ 17:35:52
URL: http://elindenfina.blogg.se/
Kristina

Å vad kul med fotboll, kan du inte berätta lite mer om hur det gick i cupen som ni spelade sist? :)

2010-11-22 @ 13:52:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0