Lördag 6/11

Imorse så var jag så trött efter natten att de blev ingen träning för mig utan passade på att sova lite extra då Jimmy var snäll och tog Liam. Vid 9 väckte dem mig och vi tog en låång promenad här i Norrtälje, var riktigt skönt när solen kom mellan husen!!

Vid 3 så mötte jag och Liam upp Kajsa och vi tittade på Spillanbandy.. Dem spelade väl helt okej, men tappade för mycket i slutet så matchen slutade 6-6.

Nu så har vi smällt i oss varsin pizza (nyttigt jag vet, men de är helg). Vad som händer nu vet jag inte, vi diskuterade att åka och hyra en film och bara ligga på soffan och slumra till den, om Liam tillåter de förståss, vilket jag har svårt att tro..

Vet inte vad de är men han kan inte riktigt slappna av de senaste veckan så har vissa kvällar bara varit rent skrik och totalt vägrat att varva ner.. Misstänker tänder men kan inte se eller känna något speciellt på tandköttet.. :/ Hum, de visar sig dem kan ju visserligen ha ont innan man kanske ser något oxå så de är väl bara att kämpa på, jobbigt bara då nätterna består av ständigt upp och ner i sängen för min del.. Nappen, flaskan, klappa, smeka osv osv....

Neej, nu ska jag mysa ner mig i soffan med min familj :) Hoppas eran dag varit bra..



Kommentarer
Anonym

Om du verkligen vill gå ner i vikt ska du tänka på att en pizza innehåller lika mycket kalorier på helgen som den gör i veckorna ;)

2010-11-08 @ 21:52:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0