Jag gräver min grav för dig, är en soldat för dig!

Vilken helg :) Jimmy festade till i fredags och jag tog klackskorna och gick ut i lördags. Oj vilken kväll :P vart lite för full, lite för många vattenfall där Carstad ;) Men fan vad roligt vi hade de!! Men söndagen vart en dag på soffan och tog mih inte ur den först vid middag Liam var lugn och lät sin mor vara bakis. Pappa Jimmy passade på att köra sitt skit från Öset..

Aa de var kort om helgen. Idag så ska vi träffa Gudmor Sophie mer känd som Chippen. Vad vi hittar på de vet jag inte än, får se om hon har någon bra ide.. Ikväll så blir det träning nice som fan!! Ladda ladda ladda...

Ett tips: Daniel Adams-ray


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0