Helgen

Åå vilken underbar helg.. :D Fredagen var lugn med Idol mys, Liams Mormor var här och tittade oxå. Vi fixade med hennes nya dator som hon ville få in bilder på :D

Lördagen så bar de först av till Ikea där jag hittade lite fynd och sen ett par skor på Din Sko. Sen vart de lite jäktigt till Norrtälje där jag skulle ha träffat Mira vid 4 tiden men fick skjuta på de till hal 5?! Aa vi handlade de vi skulle äta och de vart hur gott och hur mysigt som helst. Mira skulle inte med ut så därför käkade vi innan och pratade massor om allt och ingenting :) Tack för en mysig kväll tjejen!
Vid 8 tiden så kom Brudarna och vi vart väl 10st som hade en toppen förkrök hemma hos mig innan vi vart lite splittrade då nåra åkte till mobergs och några till Piren. Men de är så de är!! Vi som åkte till Mobergs hade iallafall sjukt roligt :D Dans in på sista timmen innan Honken och jag drog till statoil för att invänta skjuts :) Lite tjafs på vägen med några "väldigt mogna brudar" och vi som var på lyset.. Haha!

Söndagen var en rikgit bakis dag, fy fan! Men nyktrade till efter ett behov och en dusch så vid 17 tiden så bar de iväg mot karby för Stenhård träning.. Ohh säger jag bara.. Men stolt klarade jag mig egenom träningen trots att de var jävligt nära att de fick bli ett toabesök under tiden. Men en banan och massa vatten så var man tillbax på banan igen.. haha vill då bara påpeka att nästan ALLA hade varit ute dagen innan så en stor eloge till oss 11 som var där och tog oss igenom detta helvete..

Sen var de hem och mysa med familjen innan sängen ropade högt på oss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0