6 Månader IDAG :D

Mitt lilla hjärta blir 6 månader idag :D Tänk vad tiden går fort 6 månader har bara flygit förbi.. Ikväll blir det till att fira med fläskfilé och sen kommer mormor på besök till Idol, med en 6 månaders present. Hon är snäll hon :)

Han är otrolig på att ta sig dit han vill, hur han gör de vet jag inte men fram kommer han.. Haha, han går nu ibland upp på knäna/fötterna och tittar under sig själv. Såå snart mina fans så kryper han!!

Talet har gått till något brumaktigt, och lite mmaaaa.

Maten kan han vilt protestera mot om han absolut inte är hungrig, så våra fiina rutiner är ganska tuffa då jag nästan får tving ai honom ibland.. Så då låter vi de istället vänta tills han blir hungrig..

Han har börjat haja att när mamma håller för munnen så skricker jag ännu mer och när hon då klappar lätt så bir det ett jätte roligt ljud.. Vill inte mamma så tar jag hennes kind som speldosa istället.. haha!!

Pappa är en stor favorit och vill gärna upp till honom så fort han kommer innanför dörren. haha.

Aa kan inget annat än att vara stolta över honom, sitter fiint gör han oxå lite ostadig fortfarande men parerar jätte fiint emellanåt.



Aa nästa vecka så ska vi besöka docktorn för 6-månaderskontrollen åå se hur allt vuxit.. :)

Neej nu blir det att laga middag åå ni som läser få ha en toppen kväll :)


Mina älsklingar :)



Kommentarer
Sofie

Riktigt fin bild på Jimmy och Liam :)

2010-11-13 @ 08:49:45
URL: http://fieh.blogg.se/
Emma & Theo

haha men visst får man en sån ÅNGEST när tiden går så fort! Men ändå blir man så stolt över allt dom lär sig och hur dom utvecklas :) han blir ju bara sötare och sötare (om det kan vara möjligt) ;) kram från oss

2010-11-15 @ 15:41:43
URL: http://littletoddler.blogg.se/
Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Jätte fin bild på dom två :)

Men gud så Liam är lik dig :)

2010-11-16 @ 10:12:15
URL: http://itssaraslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0