Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns DU i mitt hjärta!

Jaa det var ett tags en jag skrev om hur de går med min vikt minsking och träningen.

Nu på sista 2 veckorna så har de inte blivit så mycket träning men några promenader i snön istället plus 2 turneringar. Jag känner att kroppen mår bättre och jag känner mig lättare oxå vad vågen visar har inte spelat så stor roll för de har känts bra helt enkelt. Men efter som jag har ett mål till Nyår så ställde jag mig på vågen och fick ett glatt besked. :D

Startvikt: 75,4 kg (26/9-10)
Vikt vid inskrivningen: 60 kg
Mål till nyår: under 70 kg

NU: 71,3

Totalt: -4,1 kg
Kvar: 1,4 kg

Känns faktiskt riktigt bra och jag hoppas att jag når mitt mål. På dessa 2 veckor har jag tappat hela 10,5 cm runt om på kroppen. Men än kommer jag inte i mina favojeans då de verkar stå still runt röven. haha!! Armar och mage är där jag har tappat mest.. Sen så är de ju så att bäckenat har vidgats och då är de inte alls säkert att jag kommer komma i dem även om jag går ner mer runt röven.. Jag får på jensen men är 2 knappar ifrån att kunna knäppa dem.. Så de är egentligen inte mycket som fattas, bara att kämpa på!

Innan Jul nu så ska jag ta och fixa barret så man kan känna sig lite som ny till all julfix :D



Kommentarer
Tina 21 år - gravid vecka 29

Vad duktig du är! Kämpa på :)

2010-11-23 @ 07:07:53
URL: http://hejtina.blogg.se/
Anna Lundin Mamma till Lucaz

Duktig du är. Vill bli av med min mage men vet inte hur jag ska göra. :/



Riktigt snygga leggings förresten. var har du hittat dem?

2010-11-23 @ 23:25:55
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0