Morbröder

Idag har vi varit på Mödra för att göra ett nytt PKU test. De förra som dem tog på södertäljesjukhus hade inte blivit goskänt :( Så stackars bebis fick göra ett nytt stick idag igen!! Men han har fått så många stick nu att han inte ens reagerade... Men de är ändå så jobbigt att behöva se på då man själv vet hur ont de gör.. Efter så tog vi en låång skön promenad här i Norrtälje, är ju sånt underbart väder så man kan inte låta bli att njuta!

Igår så fick Liams morbröder träffa honom för första gången och alla var nog väldigt stolta och beundransvärda.. Speciellt Eric som själv inte är så gammal var helt tagen av den lilla och såg så stolt ut.. :) Vilket gör mig ännu stoltare som Mamma. Att se hur alla älsar honom och gillar honom gör en så varm innombords!

Eric, Mattias och Madde är här just nu och kelar med Liam och jag passar på att kolla in internet livet lite.. Vad har ni haft för er i det fina vädret..

Ps. jag vet att jag sa att jag skulle skriva f-berättelsen idag men har ietn hunnit och får se om de finns tid till det senare.. :/ Sorry! Men livet som mamma är helt underbart och just nu så njuter jag av varje dag :)


Morbror Eric håller i mig


Morbror Mattias håller i mig :)



Eric fick dra vagnen och såg väldigt nöjd ut ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0