Söndag 9 Maj

Jaa 11 Dagar är det kvar idag och pirret börjar krypa sig på.. Men än så länge så kan jag hålla nerverna i styr!! Känns så spännande på något sätt men emellanåt så kommer även lite rädsla och gör sig påmind, men de hör ju till att vara lite rädd för de också, man är ju inte mer än människa och smärta brukar leda till rädsla.

Vi ska snart äta lunch här och de blir makaroner med köttbullar, mumma! Sen vet jag inte vad de ska bli av den här dagen är lite gråmulet ute men inget regn än så länge. Neej nu är det klart så bäst jag stänger av.

PS. Ingen som vet någon som vill hyra ut en lägenhet eller stuga i Rättvik eller i närheten vecka 31? Ta kontakt med mig då, min mail hittar ni i spalten till höger :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0