Kommentar från ÅSKÅDARE?!

Åskådare om söndagkväll och en massa regn:
Vilken match du var på egentligen? Håller dock med om att resultatet inte speglade matchen.10-0 hade varit mer rättvist, sett till målchanser.

Svar: Ja, vem du nu e? RSK hade bra många chanser dem med och spelet var i slutet av första början av andra mest på BKV:s sida, men ni (antar att du är en BKV:are) hade en bra backlinje. Men är kanske som du säger att BKV hade 6 Chanser till som dem med tanke på laget borde satt.. De håller jag med om!!


Kommentarer
Angelica <3mamma till liam & nr2 påväg<3

hihi ja jag förstår hur du menar, det var lika med liam när han var liten.. men sånt där kommer gå upp o ner!! =)) sen är de bara pappa som duger osv..



Har ni haft en bra helg? Själv har jag gått o dragit på mej en förkylning :( men helgen har vart bra endå!! =) Kram

2010-05-31 @ 08:20:29
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
sarah

tack men jag har ångrat mig igen ;p .. tror jag väntar lite med tet, läste någonstans att man inte ska dricka det om man har mycket sammandragningar och det har jag ju hela dagarna så struntar i det så länge,,, men tack ändå =) kram

2010-05-31 @ 09:57:13
URL: http://langtanefterattblittre.blogg.se/
Anonym

Hahaha! Ja, det klart att det är en BKV:are.. Bara dem som skulle kommentera anonymt och ifrågasätta ngt som faktiskt stämmer.. haha.. :)

2010-05-31 @ 15:01:03
Kajsa

Det var jag som skrev det, haha.. Men internet bråkade och då kom väl namnet bort.. Haha, dissar anonyma kommentarer och så blev det inget namn från mig..



Hahaha! Ja, det klart att det är en BKV:are.. Bara dem som skulle kommentera anonymt och ifrågasätta ngt som faktiskt stämmer.. haha.. :)

2010-06-01 @ 16:01:49
URL: http://kajsarosander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0