FredagMORGON

Yes klockan är inte mer än 05:47 och jag sitter uppe.. Jimmy ska snart åka till jobbet så passade på att kika in här, nörd som man är!

Inatt var en ganska tuff natt då jag inte somnade först 3 för låg och hade ont i ryggen och livmodern jobbade på bra så ett tag trodde jag att, Nej nu är det nog förvärkar endå. Men gick upp tog en alvedon och sen var de borta innom två timmar igen, konstigt det där. Men de var andra natten som det återkom så vem vet de kanske har början lite ändå ;)

Neej, nu ska jag nog slå på tv:en en stund och sen får vi se om jag somnar igen eller om jag kan hålla mig vaken tills Sofie vaknar! Hon ska nämligen testa "sumbadans" eller vad fan de nu hette, något skit hon gått på från tv.shop! haha, de ska iallafall bli ett nöje att spana in de och om de nu funkar ja då kanske jag oxå står och dansar om några månader/veckor.. haha!!


Min bästa tokfia
Love you!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0