Fredag 28 Maj

Okej jag skröt nog lite för mycket igår om sömnen.. Haha för inatt så har han inte sovit mycket och mest haft gaser i magen.. Jag missade att ge hinim droppar några gånger och inatt sa han vad han tyckte om det.. AjAj!

Idag är det marknadsafton här i Norrtälje så vi ska väl, om lillen tillåter, gå ner och kika lite på det.. Annars så bjöds de på Tacos i Öset så vi  ska väl dit och avnjura middagen så småningom :)

Förlåt för korta inlägg men är svårt att hinna med ibland, vilket jag hoppas ni förstår. Näst vecka kommer jag nog ha lite mer att skriva om då vi får lägenhetsnyckeln på TISDAG.. Sen går nog stora lassen på helgen där efter. Ska bli så skönt att få de gjort så man kan börja njuta och få ordning..

Nej, nu ska jag slita spelkonsollen ur händerna på min karl och sen ner på stan en sväng! Munkarna ekar i mitt huvud, mumma! :P



Bjuder på en rolig grej jag hittade i rn mammatidning :)



Kommentarer
carrå - 18 år och gravid

Hej jag undrar en sak, vad har ni för vagn och vad tycker ni om den? :)

2010-05-28 @ 16:55:21
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Malin, mamma till Jamie!

Ja, han är helt underbar! :-)

Allt går helt fantastiskt och det känns helt underbart! :-)

Hur går det med eran lilla kille? :-)



KRAM!

2010-05-28 @ 21:28:07
URL: http://mmylove.blogg.se/
carrå 18 år och gravid

Tackar uppskattar tips :). Jo en duovagn är ju ett måste så att man inte behöver byta vagn hela tiden, är inte så hajj på barnvagnar faktiskt så jag hoppas att man får lite mer koll :)

2010-05-28 @ 21:48:42
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0