Boende vecka 31 CHECK!


Jimmys brors bil som ska få visa upp sig vecka 31 i Rättvik

Så skönt att de löst sig för oss med den veckan.. För hade vi inte hittat en stuga att bo i så hade jag fått vara hemma. Men igår hade vi sådan tur, Jimmy hade hela morgonen suttit och tittat efter stugor där uppe och allt var SLUT den veckan. Helt galet vad med folk de är där då. Han sa till mig att de itne finns något kvar och hoppet var lixom som borta. Men då, då jag går ut på blocket och söker så en timme innan så var det en tjej som lagt upp en stuga med 5 bäddar som ville hyra ut några veckor i sommar, vecka 30,31,32 och 33. Nu gällde de att tänka fort och diskutera ännu fortare. GJORT, jag ringde och var den första så vi fick den stugan. Ååå hela semestern vart räddad.. Jag överdriver inte de är så mycket folk den veckan och sova i ett tält med en liten de gör jag bara inte, minns att det brukar vara väldigt kallt så inte en chans!!!

Pratade med henne och vi satte in en delsumma redan igår för att vara garanterade stugan vecka 31. Hon ska skicka ett kontrakt i veckan som jag ska skriva på och sen betalar vi resten när vi kommer dit. Det som är bra är att den ligger lite utanför Rättvik så man slipper bo mitt bland allt stök som kan bli på nätterna. 1,5 mil är inte så långt bara skönt då man har en liten som säkert kommer vilja ha lite lugn och ro oxå. Egen uteplats med möjligheter till att grilla och sen är det nära till badet :)

Så nu har vi något att se framemot!

Och BÄSTA SOFIE har fått ledigt då oxå så nu finns det inget som stoppar oss :)

http://www.blocket.se/dalarna/Rattvik___Stumsnas_uthyres_vecka_33_27372196.htm?ca=6&w=1

Länken till om ni vill se stugan :)



Kommentarer
Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Ja precis :) Har du för dej idag då? själv har ajg vart på mvc oså :D Och nu väntar jag på att liam ska somna så jag får ta de lite lugnt o vila lite =D kram

2010-05-10 @ 13:23:54
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Hehe, Ja, men nervositeten kommer bara göra dig starkare vid förlossningen. :D



Jag mår barta fin fint. Ska till barnmorskan vid halv fyra :)

Hur är det med dig?

Kram!

2010-05-10 @ 13:25:47
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Sofie

Det kommer bli så himla roligt :)

Du jag och Lillen <3

2010-05-10 @ 13:54:40
URL: http://fieh.blogg.se/
Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

japp, varje vecka går jag till barnmorskan hehe :P

jag får ju gå dit varje vecka tack vare att jag är så svullen. Annars hadfe jag nog haft lika långt mellan rum som dig tror jag :)



haha jag håller med dig. Lagom trött på att vara gravid nu faktiskt :) Man är ju så himla nyfiken på hur dom små liven ser ut :) Och vem barnet är likt osv. :)



Med mig är det bara finfint :)

Hur är det med dig?



Kul att ni lyckades med boendet där i vecka 31 :)



Kraam!

2010-05-10 @ 15:03:35
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Emma & Theo

hihi taaack :D jo förstår det :)

2010-05-10 @ 17:39:32
URL: http://littletoddler.blogg.se/
carrå - 18 år och gravid

Haha okej, jo men som sagt man löser det senare. jo det har du rätt i nu går det ganska bra för mig men får lätt ont i ryggen. Förstår bara inte hur det gick till eller var det satts sig för tycker mest magen och tuttarna växt men de kanske väger nog så tungt, haha :P Tuttarna känns ju som bly :P



Maria Penker, du då?

2010-05-10 @ 18:55:30
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0