5 Maj

Jaa redan 5 Maj och 15 dagar kvar till beräknat. Börjar bli spännande det här, när ska liten titta ut? Blir nog tyvärr inte idag för er som trott de, då ska det gå undan i sånna fall. Neej, jag själv tror mer på nästa vecka än denna vecka, men jag ska ändå hoppas in i det sista att han kommer den 10 Maj.

Idag så har jag inget planerat vilket är så skönt!! Jag ska nog gå en sväng som vanligt bara för att fördriva tiden sen, men annars så hoppas jag på en dag i soffan med en filt och Grey´s Anantomy. Är inne på fjärde säsongen nu så snart måste jag beställa de sista två säsongerna så jag kan fortsätta titta på dem då jag senare ska amma en hel del av tiden :)

Igår så var vi och kikade in Roslagens/blidö då dem tränade för blir ju ingen korpen för Jimmy i år då de inte anmält sig. Men han vill ju röra på sig så nu har han nya pjuck och ska träna med dem nästa tisdag, hoppas för fullt att han ska fortsätta sen :)
Träffade en tränare där som tidigare var i RSK och han frågade mig om jag skolkade från träningen igår, what, nej jag är på tjocken svarade jag. haha han såg inte de och kunde inte förstå att jag skulle ha denna månad haha!! Är inte alla i 9:de månaden som får höra att man inte ser gravid ut? Men jag hade en utsvängd jacka på mig så kan ha varit de osm gjorde att de var svårt att se magen då den faktiskt svänger runt magen väldigt fiint :)

Vad ska ni andra göra idag?


Fiina älskling för några år sen :)



Kommentarer
sarah

hejhej ! Jo jag mår ganska bra , längtar efter bebis :) Själv då ? 15 dagar kvar ,, hur känns det =) ??



jaha har du ? vad snällt :) Jag hade faktiskt tänkt köpa hallonblads the sen , men har tyvärr inte en krona just nu , men vi kan väl höras om det senare kasnke och se om du har påsen kvar =) ? vem vet du kasnke dricker upp allt ;p hur många koppas per dag är det man ska dricka ??



kram

2010-05-05 @ 12:53:07
URL: http://langtanefterattblittre.blogg.se/
Emma & Theo

picsa har jag för mig :)

2010-05-05 @ 13:48:42
URL: http://littletoddler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0