Tröttmössa

Sitter och håller på att somna.. Är sjukt trött jag är fast jag inte gjort något speciellt idag! Känns lite som varannan dag jag är helt tömd på energi. Jimmy sitter och spelar fifa mot sin bror, de brukar ju gå så bra så han ska ju alltid försöka slå honom oxå.. Jaja, snart börjar de lite program på tv:en om jag orkar hålla ögonen öppna!

Silja (Deras katt) är helt galen då hon springer här fram och tillbaka och jagar något vi andra inte ser. Hon är lite rolig för rätt vad de är så kan hon börja fräsa åt sin svans som om den inte lyder henne!

HJÄLP!! Hittade två jätte gamla bilder..


Jimmy (ser iofs ut som vanligt) Jag (hjälp hur ser jag ut och neej jag ska nog itne bli blond igen) Min bror Daniel (säger bara, tur att du växt på dig lite Hahaha)



Här spelar Jimmy med RSK B-lag sitter och håller på med skon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0