SLUTA SNÖA!

Finns det inte någonstans man kan vända sig om man inte vill ha mer snö nu? Tyvärr så gör de ju inte det och visa saker får man helt enkelt leva med att de är så. Men de är ju så jobbigt med detta slask som blir när de töar samtidigt som de snöregnar.

Idag har jag jobbat några timmar på mitt på dagen men var ganska dött fast de är lov för ungdomarna men kanske är så att första dagen sover dem bort för att orka vara uppe hela nätterna sen. Väl hemma igen så har de bara blivit massa tv för min del har inte haft lust att göra något annat då jag känner mig lite depp. Men vart godis sugen för en stund sen så vi gick till flygis för att handla lite så då fick jag mitt godis :)

Nu så ska jag snart titta på "halv 8 hos mig" så lär inte bli så mycket mer idag. 

Jimmy stackare är lite förkyld så han springer runt och nyser här hemma! haha..

Någon som någon gång hört denna: "Ni tjejer klagar på att föda barn men då vet ni inte hur de är då en kille är riktigt förkyld"



Kommentarer
Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

haha du kan vända dig till mig och gå med i en klubb hata snön haha

2010-03-01 @ 19:50:39
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
jenny - mamma till elina

sv; ja tiden bara rullar på. nästan lite läskigt!



puss

2010-03-02 @ 17:03:17
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
♥Min Graviditet och Vardag♥

ja du, vi får se vad försäkrings bolaget betalar ut.

Troligtvis har vi ju en bil tills i maj hoppas jag =)

hur är det med dig?

2010-03-02 @ 17:42:30
URL: http://itssaraslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0