Onsdag 17 Mars

Jo men vist!!

Idag så vart de att röja lite eller ja jag halvt städade på rumsbordet haha! Sen var det anant som lockade tyvärr, typ datorn och sen fixade jag till mitt skabbiga hår lite.. haha!
Sen vart de upp till jobbet och fåhjälp av chefen med f-kassan så nu är de pappret klart och ligger på lådan så får hoppas dem är nöjda nu! Efter de så var det hem en stund sen slutade Sofie och vi åkte och fikad elite på flygis mysigt.. Farmor kikade även in och gjorde oss sällskap! Vart lite prat om allt möjligt..

Väl hemma igen så var de dags för middag och sen en tur till Ösbyholm. Så de var kort om min dag idag.. Hinner inte skriva så mycket mer då Jimmy behöver datorn!!

Men kommer ett längre inlägg imorgon då går vi även in i vecka 32 Yeehii!

Kram på er


Kommentarer
frida-ungmamma

hha ja precis :) folk som skriver jätte mycket är så jäkla drygt.. :P



hihi jo har också små bröst.. å nu e det bristningar på dom :P försöker sola bort dom :) haha!



ja det kan vi ta och göra :) har ju vetat vem du e i flera år, men aldrig lärt känna dig :P har ju typ abra träffat dig på fyllan ;) haha! kraam

2010-03-17 @ 22:18:56
URL: http://johansflikkah.blggplatsen.se
jenny - mamma till elina

sv; Haha, så gulligt! Rör han sig fortfarande mycket eller har rörelserna minskat? Med tanke på att han får bara mindre och mindre plats där inne:D



Jag har ingenaning vad jag vill efter IV, har tänkt och tänkt men kommer inte fram till något. Som tur är har jag lång tid kvar att tänka över det! =)

2010-03-17 @ 23:58:04
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0