Gaahh

Jag blir galen. Sliter mitt hår och resultatet vart gråt och ont i huvudet.. Jag orkar inte med försäkringskassan!!! Har fått mitt havandeskapsbening beviljat och nu så ska jag fylla i ännu ett jävla papper med uppgifter om min ekonomi.... Hur många gånger ska dem ha sånt papper! Men jag får oxå skylla mig själv då jag inte tagit kopia av förra pappret som min arbetsgivare fyllde i så nu sitter jag här och undrar vad han fyllde i och vad ursäkta ordvalet men FAN vill dem ha? Förra årets, vad jag skulle tjänat i år eller vad jag tjänar från nu och ett år tillbax? Blir galen. Är ju inte så att de skiljer ca 2000 direkt utan ca 100 000 kronor då jag blivit äldre och jobbar mycket mer nu sedan mitt nya avtal som vart klart i december.. Så HJÄLP!!! Nu har jag fixat möte med min arbetsgivare imorgon så får se om han kan hjälpa mig eller om jag måste ta mig ner till f-kassan och bråka med dem direkt!

Kommer ju inte få ett skit i ersättning hur som helst men pengar är pengar och de känns skit jobbigt med ekonomin iallafall!! Vill bara sjunka genom jorden....

Är ju så att jag 2009 inte tjänade ett piss mot vad jag skulle ha tjänat i år (2010)!!

GRÅTER!!!


Kommentarer
frida-ungmamma

haha jo, nu den 26 är det ett år sen jag fick reda på att jag va gravid :O



jo det gick jätte bra faktist :) vill göraom det ;) haha puss

2010-03-16 @ 18:12:24
URL: http://johansflikkah.blggplatsen.se
Snart pappa.

Hoppas du har haft en underbar tisdag! Nu har vi köpt en vagn som jag ska hämta ut imorgon! Du får självklart säga vad du tycker om den! Men vi tycker vi har gjort en bra deal med vagnen :)

2010-03-16 @ 19:44:57
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Usch hatar fk.. Rövhöl e dom!!



Joda du kommer att gå ner allt sen ska du se, man går ju mkt med barnvagn osv =) Hoppas de löser sej med fk iaf.. =)

2010-03-17 @ 08:15:28
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0