...

Åååh vad jag är hängig.. Har just tagit tempen och såg att jag har feber plus lite smått ont i magen. Lillkillen verkar röra sig precis som vanligt så är nog bara att jag är dålig, men man blir ju alltid lite orolig..

Jimmy är med grabbarna ikväll och dem tittade på massa kort från förut.. Haha riktigt snygg man var då faktiskt åå vilka hämska kort!! Neej fy, så jag åkte hem och tog tempen i stället och ska nog snart gå och lägga mig för imorgon blir det fotboll om jag är lite bättre..

FSK-RSK upplanscupen är ju ett måste att se :)

Neej god natt på er


Kommentarer
Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Du får krya på dig. Hoppas du mår bättre idag :)

Kramar

2010-03-28 @ 14:44:59
URL: http://itssaraslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0