Dagen idag (Torsdag)

NU är det full rulle i min mage mina damer och herrar. Jädrar vad han far omkring med baken och sparkar, mysigt :)

Inga bilder har tyvärr blivit tagna idag då jag inte hunnit och sen inte orkat. Sofie kom på besök och vi gjorde massa annat, jag som hade tänkt ligga på soffan hela dagen vart snabbt piggare då hon kom :) Vi kikade på lite bilder jag tagit med digitalkameran och sen åkte vi och fikade :) Hahah. Bilturen till fiket var lite av ett minne... Hahahaha!

Nu har jag och Jimmy precis ätit och dock inte det som ni andra säkert ätit idag på voffeldagen utan vi käkade de förra veckan så idagv art det Bacconröra och pasta :) MUMS! Nu blir det lite mys och sen kanske lillebror skulle komma förbi men vi får väl se!

I tidningen Roslagenrunt så var en av mina bilder med i ett repotage om Rådmansö sk, men inte fick jag stå som fotograf inte även en bild av My Bäcklund var med men inte heller hon fick stå som namn för sin bild :(

Dessa bilder var det som de gällde:


Rådmansö Riala en regnig sommardag den 18 Augusti 2009


Bilden är tagena av My Bäcklund då vi mötte Riala borta sommaren 2009



Kommentarer
Familjen Korb ♡ Blivande tvåbarnsmamma

Oh tackar.. :)



Hjo är väldigt trött här jag med, annars rätt okej. :)



Så va gör du nu?

2010-03-25 @ 22:09:34
URL: http://salkert.se
carrå - 18 år och gravid

jo men så är det ju, samtidigt är jag glad att jag går bf för det är just socialt jag vill jobba så för min del blev det ju en jättebra grund och avsett om man inte vill jobba med det så är vissa kurser vi läser något som alla egentligen borde läsa för det handlar så mycket om livet.

Yepp, 11 juni, längtar som skjutton. Ända anled ningen till att man orkar plugga är för att man vet att det snart är slut :P

2010-03-26 @ 08:56:46
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Soffan

Lite dåligt att de hade skrivit

Foto: Johan ....

som om det skulle vart han som fotade :O

2010-03-26 @ 14:41:08
URL: http://wwwsofikarlsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0