6:35

God morgon!

Har lite sömnproblem antar jag men det är väl för att man ska vänja sig vid att någon snart behöver en på dessa tider :)

I helgen så var det lite grejer som vart av i lördags så var vi i sthlm en sväng och sen vart det lugnt hemma på kvällen för mig då jag verkligen inte mådde bra. Men vet ännu inte vad de var, fick som en feber attack och mådde illa men efter att jag gjort mitt på toa så efter en halvtimme kanske så var febern bortblåst igen.. Fattar nadda!! Igår så vvar vi ut till garaget då vi hade vaknat tog lite sovmorgon så vart väl runt 12 i alla fall :) Vid halv 4 åkte vi mot Vallentuna IP för att spana in matchen i upplandscupen mellan FSK (Frösunda sk) och RSK (Rådmansö sk). Matchen var i sig en ganska tråkig match att titta på men de fanns chanser då man satt på nålar oxå. Tråkigt att matchen avgörs på en straff för FSK som sätter den fast syrran var nära på att ta den. Surt. Men sånt som är spelets regler och RSK hadde många fina chanser men vågar inte riktigt göra sig framför mål. Men för att ha varit den första matchen ute för RSK så var det en bra match :) Pappa som är tränare för FSK var nöjd och det borde han väl vara, tycker inte att FSK hade då mycket i andra halvlek faktiskt men första var en riktig mittplansmatch!

På kvällen igår så var det någon Hacker som tagit sig in i Jimmys mail och låst den för honom, bytt lösen och sedan efter några försök av oss så är den nu spärrad på hotmail. Fattar inte varför man ska förstöra så. Sedan låste sig sida för sida för Jimmy och vi var snabba med att ändra på de ställen som var viktiga. Jaa jag fattar inte vad nöjer är med att frstöra så. Som tur var så har vi inget viktigt som kommer till den mailen så han skapade en ny.

Idag så har jag inte mycket planerat och vi får se vad dagen för med sig verka inte bli så bra väder men klockan är ju bara halv 7 en så länge så vi får se, men de ser inte så lovande ut!

Neej, ska väl lägga mig i sängen och se om jag kan sova någon timme till i alla fall dagen blir ju så väldit lång annars då man inte har något för sig! Jimmy är redan på jobbet så ska slänga iväg ett mess till honom bara. Hoppas era måndagar bli bra idag :)

p.s Svarar på era kommentarer senare idag!


Kommentarer
jenny - mamma till elina

Sv; hehe tack, jo jag håller med. Hon blir bara sötare och sötare för varje vecka =)



Det är bara bra med oss. Elina håller igång en så humöret är alltid på topp =) Hur är det med er?



Förstår att du har sömn problem! Usch, jag hade det ochså och det var riktigt jobbigt. Men som du säger, någon kommer behöva en så kroppen ställer ju om sig! =)



kraamar

2010-03-29 @ 13:34:24
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
carrå - 18 år och gravid

haha jag förstår det, det finns ju så himla mycket att uppleva när man är gravid, allt är ju mysigt och kul :D

2010-03-29 @ 13:58:20
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
mamma till adam och bäbisenn i magen

tack detsamma =) vet du om du väntar en pojke eller flicka ?

2010-03-29 @ 14:28:17
URL: http://[email protected]
Linda

Halloj Darling!! :) skriver här så du ser!! är på Åland nu!! har de riktigt gött, sängen bäddad varje dag, hotellfrukost åå trevligt sällskap såklart ;) idag har vi badat i en pool där man kunde göra en massa vågor!,regn åå storm :) helt gaaalet kul värsta adrenalin kicken du ska få se bilder när jag kommer hem sen !! Hoppas allt e bra med dig å magen! Ta hand om er PUSS PUSS

2010-03-29 @ 17:14:56
Snart pappa.

Hej. Tack för ditt stöd. Ditt och andras stöd betyder otroligt mycket ska du veta! Det är bara bra med oss 3. Men Emma har ändå lite små smärtor i magen. Hoppas att inget är allvarligt. Det trodde iaf inte läkare, men han kunde nästan gissa sig fram att det kan finnas baktierier i livmodern. Återkommer bättre svar efter proverna. Hoppas din dag har varit kaon.

2010-03-29 @ 19:05:28
URL: http://pappatobbe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0