30 Mars

Igår såg jag klart på första säsongen av Grey´s Anatomy. grymt bra och självklart så slutar sista avsnittet med det mest spännande så nu har jag klickat hem andra säsongen oxå :)

Idag så har jag lite jag ska fixa med. Mamma min fyller år imorgon så måste hitta något fint till henne, tips skulle sitta fint? :) Sen fyller Marie år den 1:a och Malin den 2:a så är lite att fixa med presenter.
Sen ska jag träffa Erika och ta en fika men hon skulle få massage först och höra av sig efter det. Åå när allt detta är klart så är det nog dags för maten för då har nog Älskling kommit hem..

Jag vet att de är lite kort uppdate nu för tiden men när man bara är hemma så är det svårt att få något att skriva om.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0