13 Mars

Just nu sitter jag på övervåningen hemma hos Jimmys mormor och morfar. Är riktigt skönt med solen som tittar in på oss genom fönstret men går man ut så blåser de skit kallt. Vi var in till Mora en sväng för att spana lite och för att inte bara sitta här hemma.. Men fanns inte så mycket roligt så vi gick en promenad men vart fort kalla och kände att vi lika gärna kunda åka hem. Vi var in på ett Apotek i Mora som hette "Kronans droghandeln" tror jag de var. Lite lustigt namn på ett Apotek tycker jag! Men man sa tydligen så om Apoteken förr!

Igår så var vi ju runt på olika köpmarknader som fanns på vägen upp. Lager 157 och lager 70 jag hittade en tröja som jag ska ha i sommar och ett par sandaler Jimmy hittade väl inte så jätte mycket han heller men en De Palma tröja och sen lite vårdprodukter. Men vi kände oss nöjda så då vi inet har så överdrivet med pengar direkt, lär vi aldrig ha men endå vi har så vi klarar oss.

Bebis i magen är lite vildare idag än vad han varit på några dagar, sparkar väldigt högt upp nu så ibland tappar man andan då han träffar något olämpligt!

Neej, nu så tog orden slut. Hoppas ni har en toppen lördag!

Saknar min Sofie <3


Kommentarer
Sofie

Miss you too <3

2010-03-13 @ 18:36:35
URL: http://fieh.blogg.se/
carrå 18 år och gravid

fantasitkst, har tiden gått fort.

Jo det går bara bra, nu när illamåendet och tröttheten börjat gå över så njuter jag mest.

2010-03-13 @ 18:44:13
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
Saara ♥Min Graviditet och Vardag♥

Ja men precis. Varför måste allting vara nytt :D hehe



Sen när hn börjar sitta så ska jag skaffa mig en Emmaljunga scooter :D



åhh det låter mysigt. Har ni det kallt?

Kram

2010-03-14 @ 10:15:33
URL: http://itssaraslife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0