Stackars liten!

Idag har vi varit ute på Rådmansö och kikat på fotboll dock gick det väl inte så värst bra, då dem förlorade med 5-1. Men jag träffade Erika där som jag inte sett på hur länge som helst, super trevligt!! Hon tog mitt nummer så hoppas vi akn ta några promenader om dagarna när hon flyttar ner hit till Vigelsjö. På hem vägen så vart lille så varm och svettig att han vart helt tokig, så var bara till att sköra ner ruterna och lufta honom.. vännen då! :/ Så nu när vi kom hem så har han legat men abra blöja i soffan breve pappa sin..

Igår så var jag, mamma, Linda, Eric och Liam till Thuns och handlade lite.. Jag hittade en känning jag ska ha på Liams dop så småning om.. Sen fick han massa dreggellappar och ett bar byxor! Sen var vi nöjda! Liam var så duktig hela tiden skrek bara en gång precis när vi kom dit och då fick han flaskan och somnade, sen sov han tills vi skulle åka hem. Så skönt och så duktig han är..

Måste oxå passa på att berätta att jag fått en liten tjejkusin, Emilia, hon kom den 18 Juni till två stolta föräldrar, Kalle och Mariell. Så stort GRATTIS till er :)

Neej, nu ska jag äta något innan jag dör av hunger.

P.s Kajsa jag tänker på dig hela tiden! <3


Villar på mammas mage


Mysigt att mysa med pappa..



Kommentarer
Kajsa

Tackså mycket gumman!!

2010-06-21 @ 10:21:03
URL: http://kajsarosander.blogg.se/
Sofie

Måste ju erkänna att det ser gulligare ut när Jimmy är med Liam än dig ;) Tss! <3

2010-06-22 @ 13:27:04
URL: http://fieh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0