Juni 16, 2010

Anonym om Svar på era frågor!:
Varför inte fortsätta i Rådmansö?

Jag kommer att starta upp i RSK igen för de är där jag har min licens och har betalat min aktivitetspeng för i år. Men sen är korten lite öppna för förslag till vintern. Frösunda är ett av alternativen som ligger högt på listan, då jag väldigt gärna skulle vilja spela under min pappa igen. Det har jag velat sen han slutade träna oss när vi var små. Utan att skryta och så, så är han nog en av dem bästa tränarna i Uppland. Så Försunda är ett av lagen som ligger högst på min lista till nästa säsong.

 Jag har inte skrivit att det inte blir RSK, vi får se vad de blir. Jag har både och i tankarna, att fortsätta eller att gå vidare. Inget är bestämt!! Men jag är sugen att spela för min far och tillsammans med med mina bonus systrar... Men inget som är till 100% bestämt!



Kommentarer
Anonym

Du är så välkommen till Frösunda :)

2010-06-16 @ 23:41:47
Anonym

Ännu mer välkommen till Rådmansö! :D

2010-06-18 @ 11:26:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0