Dagens fix




Bästa Sofie kom och gjorde oss sällsakp idag innan hon skulle upp och jobba. Vi gick ner på stan för jag hade lite jag skulle fixa där. Vi var in till Chippen på Apoteket och hon fixade så klart fram det jag skulle ha Baby Semp (Bifidus) och Miniform droppar :) Tack!! Så hoppas, hoppas att detta funkar nu!! Vi var in på Åhlens för att kolla om dem hade säsong 6 av Grey´s Anatomy, men icke. Så nu får jag vänta tills cdon.com får in den i lager igen. Men hittade iställer en kalender som för året, en midre än förra gången men man skriver ju inte så flyttigt i den som när man gick i skolan och mest satt och klottrade i den.. haha! Neej, nu blir det att skriva in födelsedagar och tider att passa. Inne på Lindex så hittade jag den där fiina sparkdräkten som fick följa med hem. Den är kortärmat och kort i byxerna så den blir perfekt sval i sommar, sen är det ju bilar på den :P

Vi gick och fikade på Landkrabban det bästa fiket i denna by, och de vart de vanliga en bakad potatis med skagenröra, mums den är super god (rekomenderas starkt).

Annars idag så har Liam varit lugn och harmonisk så dagen har varit super bra.. Men han har börjat knorra lite mer här på kvällen så får se om han får sånna utbrott som han fått tidigare kvällar. Hoppas inte men nu vet vi i alla fall hur vi ska hjälpa honom!

Fortsätt ställ frågor har fått in några stycken bara!

Kastar även upp en gosig bild på min ögonsten



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0