7 Veckor

Hjälp vad tiden går fort, men endå på något sätt så känns det som om du varit här hela tiden.

Laim bara växer och växer. Nu har han lite mer koder på sina skrik än innan (i alla fall som jag förstår nu). Han skriker inte så hysteriskt utan mer "talar om" vad som är fel, eller jag förstår oftast vad de är han vill, men alla gånger är det inte så lätt.

7 veckor snart 2 månader.

Liams utveckling:

  • Stark i nacken som bara den. behöver inte stödja den så mycket alls längre.
  • Äter  bara ersättning
  • Tittar runt i hela rumet
  • Tittar oftast på den som pratar (om man pratar med honom)
  • Jag kan nu lägga ner honom och han är nöjd mer än 10 minuter
  • Sover ca 6-7 h per natt
  • Tar nappen när han ska sova, annars spotas den ut!
  • Pratar och säger aoouu, aaww, aauii... 

 



Kommentarer
carrå - 19 år och gravid

Vad roligt att utveckligen går frammåt :). Hur kommer det sig att du slutat amma?

2010-06-30 @ 09:49:21
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/
carrå - 19 år och gravid

Hej, jo det går framåt och jag har hitils sluppit de jobbigaste besvären så det är synd att klaga :).



Okej, ja men fungerar det inte så ska man ju inte hålla på då är det bättre att hitta en annan lösning :). Jag tror inte det spelar någon roll i långa loppet, huvudsaken är ju att du och lillkillen är nöjda :).



Kram

2010-06-30 @ 10:57:43
URL: http://ettnyttsteg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0