hej då skitiga lägenhet

Jaha vad ska jag skriva om idag då. Igår var en skön dag då det inte var för varmt ute utan lagom. Idag tror jag att de kommer vara sjukt varmt då de är molnfritt ute och dem pratade något om 30 grader. Puh, håller oss nog inne idag, har ju en lägenhet som ska fixas och städas.

Förlåt Jimmy men jag måste berätta. Här om dagen så kom han hem efter att ha jobbat och handlat då säger han i hallen "Jag har köpt en present till dig". Ååh vad roligt tänker jag och går ut i halen. Vart då frågar jag. Jo en dammsugare säger han nöjd... Haha, första presenten jag får av honom är en dammsugare, älskart!! Vi har ju pratat om en sammsugare till lägenheten men har inte haft råd, men nu hade gulliga älskling varit och köpt en till mig :) Tack! Men de var absolut inte vad jag hade trott på vägen ut till hallen för att se vad min present var.. ;) Jag tesade den så klart på en gång då det låg damm längs väggarna här hemma.. Åå HJÄLP vad den sög fast sig i golvet.. SUPER bra jue!! Så hej då skitiga lägenhet och hej lite stökiga men rena lägenhet ;)

Idag hoppas jag på att kanske miin vän Sophie ska höra av sig, men det tror jag inte. Jag skrev till henne igår på facet men är nog lite sent nu och för fiint ute för att hon ska se det. Kanske att hon läser de här och skickar mig ett litet mess så jag kan få hennes nummer!!

Min mobil gick ju sönder på midsommardagen men nu har jag bestämt mig för att jag ska köpa brors gamla mobil som han fick i julklapp förra året. Inget fel på den och den passar mig dessutom perfekt. Nu väntar jag bara på mitt nya abonnemang; Comviq Student + fri surf, som bror har lyckats fiffla fram till mig :)

Neej, Liam gnäller, han borde bara super trött nu efter att ha varit vaken större delen av natten.. I alla fall jag är det.


Mitt hjärta slår för dig!



Kommentarer
Malin, 22 år Gravid v40

vad skönt, och du mår bra idag också+

2010-07-02 @ 10:29:43
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Angelica <3mamma till Liam & nr 2 påväg<3

Nee fy för vissa hyresvärdar! :(



Haha kan jag inte säga, men om en vecka lr så kanske jag talar om ;) hihi! Skönt med en dammsugare, o snällt att du fick en i present ;) hihi..

2010-07-02 @ 21:47:36
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Sara, Mamma till Ewélinn

Jaaa visst ska vi vara stolta som har så fina barn :)

Och föresten, gud va lika du och Liam var på den här bilden :)

2010-07-02 @ 23:16:49
URL: http://saramargaretaveronica.blogg.se/
Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Måste ju bara säga att din present var ju så himla klockren. Kunde faktiskt inte hålla mig för skratt.

Skönt med en dammsugare, men väldigt roligt skrivet tycker jag :)



Imorgon (Lördag) Så ska det bli 30 grader varmt. Uscha :P

2010-07-02 @ 23:35:30
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Alexandra

kompis precis dött så det är väl inte världens bästa just nu :( Men hoppas på att må bättre snart. Men jag har min familj som finnsför mig.. igår brast jag utan våran parkering och bara tjöt :(

2010-07-03 @ 08:31:48
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Alexandra

Ja det är tungt. Visst vi har inte umgåtts nu dom sista åren utan har bara pratats vid lite... Men förr umgiskc vi lite då min bror o han var rätt tajta! .... Men detta kom verkligen som en kniv rakt i hjärtat

2010-07-03 @ 11:19:29
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
freja

skitig lägenhet känner man ju igen.. jag och killen har haft storstädning här hemma under tre dagar så nu är allt, förutom fönster, skinande rena.. nu kan gärna bebisen vi väntar på komma!

2010-07-06 @ 00:23:16
URL: http://stocktownstories.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0