Uppe med tuppen, eller ja han kanske oxå sover än?

... Vad vet jag!!

Jag och Liam ska snart köra Jimmy till jobbet för idag ska vi ha bilen.. Madde kommer över till oss då hon vaknat och jaa kanske vi åker ut till björköörn?! Vi får se hur varmt de blir först! Måste blåsa lite om man ska åka ut dit för annars dör man ju där. Annars så har ja inga idéer på vad vi ska göra.. kanske bara dra en chill dag och hyra en film eller något. Avatar är ju så himla bra så funderar på att hyra den och sen bara luta mig tillbax och njuta i soffan! Laim lär somna gott sen hoppas jag han är så gnällig just nu..

Nej måste dra nu! Skriver sen..



Kommentarer
frida-ungmamma

åh jag vill till björköörn, har inte vart där på sjuk länge (:

2010-07-16 @ 22:20:38
URL: http://kessielicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0