Träning nr 2

Igår gick det mycket bättre att träna. Jag var helt slut efteråt. Men fan vad roligt det var, att äntligen få ta i så kroppen får svettas och jobba hårt. Vi hade en gästtränare där igår som var riktigt bra,  han hade tydligen tränat större lag som Aik-damer. Det var lite coolt, han får gärna komma fler gånger för mig! Haha, jag fick en klockren kommentar, han viste ju inget om mig att jag ex inte har tränat på 1 år eller att jag faktiskt fött barn för 2 månader sen. Men i alla fall, jag springer och ska sjuta på volley och missade ALLA mina chanser så då säger jag högt "vad är det med mig?" då svarar han "du behöver bara träna...en del" säger han efter att ha haft 3 andetag som mellanrum haha, tur att jag inte är den som tar åt mig då jag vet om min bakgrund!

Han avslutar träningen med lite löpning och tro mig där dog jag nästan eller det kändes så i alla fall.. Jag körde hem syskonen Pettersson och Ida innan jag kunde landa hemma i soffan med Liam som vart gnällig mot stackars pappa som trodde han skulle få vila :P efter en dusch och en lyx behandling av kroppen. NICE.


Nej nu somar Liam i min famn igen så ska väl bädda ner oss ett tag till :)

Kram på er
(och tack annonym)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0