Storstädat och en mumsig hemmagjord hallonpaj!

Yes det är vad jag har ägnat mig åt idag. Mamma och jag var och plockade hallon hos Ola (min morbror) som jag sedan gjorde en super god hallonpaj på :) Annars idag har jag bara STOR städat hela lägenheten för att jag och Jimmy skulle slippa göra det ikväll. Är lite disk kvar som Jimmy just nu diskar upp medans jag bränner en ny cd till bilresan imorgon. Vi lämnar Norrtälje vid 9 tiden och rattar mot Rättvik!! Men de ska säkert stannas längs vägen så Liam får sträcka lite på sig och äta i lugn och ro.

Stackars Lilleman har feber och feberkramper, han har haft det två kvällar i rad nu. Men varje gång han fått en Alvedon så har han somnan innom en timme och sen sovit för natten efter en flaska mat. Innan så har han bara tok skrikigt och det har verkligen inte gått att trösta honom. SÅ jobbigt ska jag tala om för er!

Bjuder på några mumsiga bilder!

    



Kommentarer
sarah

åh gud vad gott det såg ut! ..

hur är det med dig/er ? kram

2010-08-01 @ 18:23:58
URL: http://langtanefterattblitre.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0