Sömnen!

Liam vaknade i morse 03:30 försökte söva om honom men han ville inte alls sova längre så Jaa det var bara för mamma Jessica att ta sig upp ur den sköna sängen!! Nu väntar jag bara på att klockan ska bli halv 6 och Jimmy kommer upp. han ska hjälpa mig att bära ner all tvätt som jag ska tvätta idag. Har tid mellan 7-11 men tänkte starta lite tidigare eftersom jag ska köra Jimmy till jobbet vid kvart över 6 och då vill jag ha det i tvättmaskinen redan så de bara är att kasta i torktummlarn då jag kommer tillbax :)

Sen lär det inte bli några undantag på vädret i dag heller så funderar på att ta mig en tur till Saras Landställe och hänga med dem och bada i deras pool där ute. :) Sen till kvällen är det lite jobbigt för har råkat boka upp mig på två olika saker, dummt Jessica! Men tänkte inte på de första när jag sa ja till det andra.. Så måste ringa några samtal idag.. Typiskt mig!

Livet är underbart så här klockan 4 på morgonen. Liam sitter i sin babysitter och stor ler. Ute är det svalt och skönt, nästan kallt. Men man suger åt sig vädret nu så man kan motstå värmen sen. Det är inte låånga reklamer på tv och de sänder hyfsade program :)

Kram på er


Kommentarer
frida-ungmamma

hejhej jessica. ja det skulle vara jätte kul att hitta på nåt nån dag :) med oss är det bara bra, hur är det med er? :) kramar

2010-07-09 @ 09:38:37
URL: http://kessielicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0