Skickar all min ENERGI till er KAJSA & DANIEL!

Kajsa min vän har inte haft en lätt graviditet hon är beräknad den 9 September men ligger redan på Danderyds Sjukhus med hela 5 veckor kvar. Men de är inte första gången hon är där, en gång ambulanshelikopter och ett tag gick hon med kateter. Nu är hon inne igen för att vattent gick redan i vecka 33 men sipprade då bara så dem avvaktade med en igångsättning, men självklart vart hon kvar och nästan inlåst på sjukhuset. Hon berättade att de längsta hon gick var till toan 3 m bort i samma rum.
Igår tänkte jag överraska henne med att berätta att vi (Sara & Jag) skulle komma och hälsa på idag, då berättar hon att vattnet rann till ordentligt i förrgår natt och att hon då börjat få sammandragningar. Hon är idag i vecka 35 (34+0) och det verkar som om bebis inte tänker stanna kvar där inne så länge till. Jag ber till gudarna här hemma att det kommer gå bra och att bebis är frisk. Kommer förmodligen vara en liten snutt dem får träffa och massa undersökningar kommer att göras.. Jag vill verkligen sända all min energi till er KAJSA & DANIEL och hoppas att bebis mår så bra att ni inte behöver stanna så länge på sjukhuset!! Och skulle det vara något så RING jag ställer upp vad de än gäller....

Till er mina bloggläsare så skulle jag gå in och läsa om hennes graviditet för den har inte varit lätt och snart så hoppas jag att vi får se en bild där oxå på det lilla miraklet :)

www.kajsarosander.blogg.se



Kommentarer
Kajsa

Tack!

2010-07-29 @ 17:02:57
URL: http://kajsarosander.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0