Oh My Lord

Jaa, så här är det att var småbarns förälder då man är bakis.. Han klar vaken och pratar på mellan gnällningnarna och vi sitter och ögonen åker verkligen i kors!! haha.. Skulle vara en rolig syn att se vill jag lova! Vi var båda ut igår efter båten och jag drog väl hem för att hämta Liam vid 1 och Jimmy kom sen runt 2 (tror jag klockan var). Min bror som var 16 år lyckades komma in på krogen fast jag fick visa leg. Men men sånt är livet! Var skit roligt att han kom in och de festades rejält bara därför.. haha!!

Neej, måst eng hjälpa Jimmy nu liam är lite putt.. Puss


Kommentarer
Saara |Mamma till Linnéa|

Hehe ja, men en dammsugare är alltid bra att ha :-) hoppas ni hade det roligt igår. Men det verkar ni ha haft verkar det som:-) roligt att brorsan din kom in :-) hehe

kram

2010-07-04 @ 08:43:07
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Alexandra

Jo precis det är alltid tufft att förlora en gammal vänn

2010-07-04 @ 13:06:49
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0