Helgen

.. har varit helt fantastiskt rolig! I lördags så var det American Car Show och de är alltid lika roligt. Tony och Jocke stälde ut sina vackra och där hängde vi väl mest oxå. Det var så mycket bilar och så mycket folk att man säkert missade hälften av alla, sen kommer man på sig själv att mer gå och titta på andra än att kika på bilarna.. På kvällen så vart det grillning hos Biggs mamma och sen RaggarGårn. Var hur roligt som helt och damn vad fulla vi vart, tur att jag har en sådan snäll mamma som passade Liam denna natt för att jag skulle kunna vara med. TACK! Dagen efter så var man ganska seg men vart bättre vid 12 och jag hämtade mitt lilla hjärta som hade varit så snäll så, lite jobbigt vid 2 tiden berättade mamma men han hade somnat om igen efter ett tag. Söndagen vart oxå till att spela brännboll på kvällen och visa tog sig ett kvälls bad. Sen var det dags att åka hem efter som Jimmy skulle upp och jobba och Liam skulle i säng :)


Idag blir det "efterkontroll" hos MVC och efter det bär det av till Uppsala och IKEA :)

Får hoppas att ni haft en toppen helg ni med ;)

Kramar



Kommentarer
Alexandra

Hej Hej.

Hur är det med er? Kram

2010-07-19 @ 21:15:18
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Alexandra

Jodå med oss är det bara bra. Elias bara växer och växer. Och jag tycker man knappt hinner med hans utveckling :( Kram

2010-07-19 @ 21:23:24
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0