Damn, så trött!

Jag vet inte alls vad som hänt med lillens sömn. Nu sover han massa på dagarna igen och minskat på sömnen på nätterna.. Idag skulle han upp redan halv 5. WHAT??!! Sov unge.. Men sen somnade han vid 7 och sov till 9. Men endå är jobbigt att gå upp vid 4.30 och försöka vara pigg för att leka honom trött igen.. Men men, blir att powernapa när han gör det sen :)

Skulle åkt till Björköörn idag med min mamma, men orkar inte då natten varit som den varit. Men jag hoppas på fiint väder imorgon så vi kan åka ut då, och skulle jag piggna till så skulle nog Kalle och dem ut senare. Haha!!

Så idag ska blir det slapp på soffan och blir det inte för varmt så blir det en låång promenad. :)

Neej, ska slå på en film jag hyrt nu och hoppas på att Liam vill somna en stund till sen :)

Kram på er


Kommentarer
Zandra

william är likadan, sover jätte bra sen änndras dem vaknar varje morgon kl 7 ligger o små pratar sen galskriker.. men idag har han VÄGRAT sova själv, han ska sova på mig. när man tror han somna in hårt o man lägger ner honom vaknar han igen efter tio min.....

2010-07-21 @ 16:38:15
URL: http://johnals.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0