Dags att ändra former!

Nu är jag verkligen trött på att se ut så här, och inte ammar man heller så man minskar inte i vikt av sig själv direkt.. Neej, dags att skaffa lite motivation. Jag tränar fotboll 2 ggr i veckan när det tillåter, men tänkte mer på hur jag ska komma igång här hemma med träningen. Ska nog börja med 15 minutersmodellen här hemma!

3* 10 Sutups
3* 10 Rygglyft
3* 10 Bållyft
3* 10 Armhävningar
3* 10 benböj (på båda benen)

Gäller bara att få in det till en rutin. Vad gör ni för att gå ner i vikt på egenhand? Har ni några bra tips på mat man kan äta? Ge mig allt ni har i erfarenheter :)


För ett år sen!



Kommentarer
Soppe - Nicole's morsa

Det är bättre, har börjat ge nutramigen & fått ett tillfälligt recept så vi klarar oss till september då vi får träffa en riktig läkare :P hehe

2010-07-28 @ 16:51:33
URL: http://sbergdahl.blogg.se/
Soppe - Nicole's morsa

Vi misstänker att hon är allergisk eller överkänslig mot komjölksprotein. Tråkigt nog.

2010-07-28 @ 17:05:41
URL: http://sbergdahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0