5 fantastiska år

Idag är ingen vanlig dag för för fem år sen den 14 Juli så vart jag och Jimmy tillsammans :) Och då hade man nog aldrig kunnat gissa att vi skulle skaffa barn 5 år senare. Tiden med dig baby har varit den bästa i mitt liv, och den tuffaste. Vist har vi haft våra gräl och 2 uppehåll men trots de har vi läkt alla sår och idag är det bara små mindre märkvärda ärr. Att ha fått dela dessa år med dig är inget jag någonsin kommer att ångra, det vi skapat är något som jag hoppas kommer hålla tills våra gravstenar ställs upp. Det är obeskrivligt vad jag känner för dig och de vi tillsammans har lyclats bygga upp, ett gemensamt liv, EN FAMILJ! En son som dagligen påminner mig om min kärlek till och vad som är värt att kämpa för, för utan dig skulle inget av detta vara möjligt! Dem tre vackraste orden får beskriva min kärlek till dig: JAG ÄLRSKAR DIG!



Kommentarer
Angelica <3mamma till Liam & Noel<3

heej,.. Hur står det till =)) Förlåt för jag inte svarat på kommentaren, men har ej haft ork lr lust..

Men hoppas allt är bra med er iaf.. O grattis till 5 år.. kram

2010-07-14 @ 22:29:53
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Malin, mamma till Jamie!

Grattis! :)

2010-07-15 @ 00:06:47
URL: http://mmylove.blogg.se/
Marie-Från en prematurmammas hjärta-

stooort grattis till er:D



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0