22 Juli

Idag var jag ner till babyproffsen och köpte vagnen. Den var verkligen super lätt och vart super liten då man vek ihop den. SÅ en bättre rese vagn får man leta efter :P Liam ligger just nu och sover i den. Han gillade den massor låg och tittade ut när vi gick med den och sen somnade han så de var nog ett bra tecken ;) 1464 gick det på med Myggnät.

Vi har precis ätit här hemma det vart så enkelt som billy pizzor, onyttigt och kanske inte det godaste men noll lust att laga något idag och vårt grillgaller har råkat hamnat på grannens balkong under borta hos Sara så det fick vara.

Ska snart ta mig ut till träningen och träna lite tänkte jag, ska plocka upp Anniz så idag blir det att åka i tid, hon är ju tränare och måste vara där först! Så får jag verkligen hoppas på att det kommer fler och tränar idag, är faktiskt seriestart igen näste vecka, om jag inte har fattat det fel. Så är dags att väcka musklerna och putsa upp skorna efter semestern och ta sig ner ;)

Nope, nu ska jag hoppa på Jimmy som somnat i sängen.. Haha!!

Kram


Kommentarer
Marie-Från en prematurmammas hjärta-

vad blev det för vagn?

Marie-Från en prematurmammas hjärta-

aha nu såg jag den. ja såg väldigt smidig ut. jo tack det är bara bra börjar kunna andas ut lite efter allt som hänt. Hur är det själv?

Kajsa

Slå en pling när du åker ut till Sara:) puss

2010-07-22 @ 22:49:42
URL: http://kajsarosander.blogg.se/
Anki - mamma till Jamie

okej, ja det kan ju bli så =/ För oss går det jätte bra :)

2010-07-23 @ 09:13:45
URL: http://ankihansson.blogg.se/
Ida

Hej tjejen! Hoppas allt är bra med er? :) Din son är verkligen ett gulltroll! så söt..



ha det så bra! Kramar Ida

2010-07-23 @ 14:17:18
URL: http://idaaengstrom.blogg.se/
Ida

Det kan jag tänka mig, riktigt charmtroll:) Jag mår bra, fixar i lägenheten.. Jo, Jessica.. jag vill ha en liten knodd men min kära sambo är lite seg på den fronten.. han är inte"redo".. men när blir killar redo?! :D får se när det blir min tur.. jag önskar mig varje dag att få bli gravid:D:D <3

2010-07-24 @ 20:58:46
URL: http://idaaengstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0