Vecka 23 (22+0)




I morse väcktes jag av en rad kullerbyttor och en massa kärleksfulla puttar och sparkar. Ibland är det underbart att vara gravid då även partnern känner och ser hur det rör sig där inne :) Är inte längre några små puttar nu kan man även se hela magen försjutas åt sidan då han gör sina kullerbyttor (eller vad de är han gör) och se hur magen hoppar till då han sparkar! Jag ska försöka att filma en spark med mobilen men är inte det lättaste då han verkar gilla att jävlas lite..



Nu är vi inne i vecka 23 och bara två veckor kvar tills vi ska till mödra igen. Funderar fortfarande på om man inte ska ta och göra ett 3D ultraljud är ju så lång tid kvar och vill ju se honom nu då han är så liten men ändå så välutvecklad. Men som sagt 2000 är mycket pengar för en fattiglapp!! haha. Så illa är det inte men är mycket som man vill göra och vi kommer ju ändå få se honom så småning om.



Kommentarer
Helena

Hej tjockis! Gud vilken vacker mage du börjar få! Njut njut njut! Jag fick aldrig någon sån där söt liten kula.

Hoppas du, magen och Jimmy mår bra. Här är allt superbra, Noemi bara växer och växer, vore roligt ifall du fick träffa henne snart. :) Nu måste jag föresten springa och ta upp henne, hon ligger och gnäller i vagnen.



Puss puss!

2010-01-16 @ 17:34:10
URL: http://keepfocusonyourdreams.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0