Kallt

Hej alla läsare!

Idag mår jag betydligt bättre och ska om en timme upp och göra mitt på Jobbet. Börjar vid halv fem och slutar halv tolv, nice kväll va?? not! Men men måste som sagt innan få in pengarna nu så man har råd med allt från räkningar till intressen.

Är för övrigt oerhört kallt ute är så att håret fryser då man är ute en längre stund jag och Jimmy har ju lovat oss själva att vi ska ut och gå två ggr i veckan ca 1 h -2 h.. Än så länge har det funkat bra! Var nyss ute och gick runt kvisthammra och sen hem igen riktigt skönt. Var många som var ute och gick men blir väl så när solen väl tittar fram så vill alla ut. 

Min mobil blir mupp när den blir kall den hänger sig och sen dubbelt så seg man kan inte ringa från den inte heller sms:a men så fort man kommit in så pling, pling, ping så den verkar inte gilla de kalla vädret bara..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0