3D eller inte?





Igår så beställde jag och Jimmy efter en gratis startbox från babyland. 

Boxen innehåller bl.a:

  • Pampers New Baby Blöjor, Pampers Sensitive tvättservetter, Village Magasin och DVD
  • Haklapp från Fisher Price
  • Amningsinlägg från Pigeon
  • Tidning Vänta Barn från Vi Föräldrar
  • Information från Go'boken
  • Lactacyd Intimate Care 50 ml + Female Kit
  • Information från If
Observera att urvalet kan variera.

Men man får inte hämta ut den först man har 3 månader kvar så vi får vänta ca en månad till sen så blir det nog en tur till arninge och babyland :) Då ska jag även passa på att spana in lite andra saker som kan vara bra att ha.

Sofi har även beställt ett bebissätt från Ellos (tror ja de var) till oss ett svart/vit sätt ur gulligt! Så får se då det kommer :) Men hur många bodysar och sånt tror ni man behöver ha i början? Är ganska svårt att veta!!

Man försöker ju ligga lugnt på köp fronten till den lilla men ibland så suger de så när man ser så söta bebiskläder så jag får helt enkelt ge fan i att spana runt så mycket!! Haha..



Han är iallafall väldigt lugn just nu har varit de de sista dagarna men kan ju bero på att jag varit lite risig oxå men då och då sparkar han lillkillen :) Tänk att man kan älska någon så mycket utan att aldrig ha träffat honom. Har ju bara sätt UL bilder än så länge är faktiskt lite sugen på att gå och göra ett sånt där 3D och 4D på Tittut i sthlm. Men de kostar ju nästan 2000 kr så vet inte om de är värt de med tanke på taskig ekonomi här. Vi får ju ändå se honom i verkligeten om ca 4 månader. Tänk de är bara 4 månader kvar, går ju så fort och ändå är de inte först nu som de börjat synas ordentligt. Han växer nästan 3 centimeter i veckan. Tänk om man gjorde de hela livet vad långa alla skulle vara då.




Våran lillkille               3D Ej våran kille



Det är ju stor skillnad och dessutom så är ju lillen lite större nu än han var då vi var på UL (ultraljud) i vecka 17 så hade varit roligt att se honom nu lite mer utvecklad och sen i 3D.

Vad tycker ni är det värt pengarna?


Kommentarer
Anna

ja alldeles för länge sen nu. jo det är kanon bra med mig, börjar nytt jobb på måndag, som förskolelärare i Sthlm. =D ska bli jätte roligt att äntligen få göra något jag verkligen vill. :) Okeej men gud så härligt att ha en liten krabat i magen som rör runt. =) Saknar dig tjejen! <3

2010-01-09 @ 16:04:05
URL: http://annalindacarlsson.blogg.se/
aleeekz

ååhhh grattiis :)

haft en bra dag? :)



ps: kommer upp med två tävlingar nästa vecka (ett namn armband och även naturtvål) så håll koll om du vill delta :).

ds

2010-01-09 @ 20:52:56
URL: http://voffsen.blogg.se/
sara

Oj då, två veckor. det kan inte ha känts roligt :(

Hehe det är bra :) Mattias förbjuder mig att bära någonting alls typ:P

Kram

2010-01-10 @ 09:52:19
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Sara

sv: naw tack =) jag får ta vara på tiden dom gångerna jag är på jobbet, när man kan få snacka lite skit ;P då brukar det kännas bra mycket bättre =D

2010-01-10 @ 12:13:20
URL: http://saramatildak.blogg.se/
jenny - mamma i februari

Jag skulle inte banga på 3D, men som du säger, är det värt det? För mig som bara har mindre än en månad kvar så tycker jag att det bara är slöseri med pengar, kommer ju endå få se lillen snart så då kan jag lika gärna spara dom 2000kr och köpa fina saker till henne ist t.ex. =)

2010-01-10 @ 14:12:16
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/
Hanna

Kör 3 D :) De gjorde jag på mina barn. De går inte att beskriva. Vilken känsla. Man ser verkligen detaljer. Och om man tycker 3 D kort är fina så är det ännu häftigare att se de på stora tvn :) För de är otroligt. Vi fick med oss hem ett video klipp oxå. Så då förstod nära och kära hur coolt det var.. Man ser hår (om dom har nåt) man ser hur hur stora dom är. I mitt fall hade min bebis tjocka kinder och slod tillbaka med handen på magen när vi buffa för att få bra bilder. :P

Rekommenerar :)

2010-01-11 @ 11:22:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0