2010



Hej alla läsare!

Är helt slut efter allt firande nu så är skönt att det bara är ett kalas kvar på söndag.
Nyårsafton var rikitgt roligt och ett jädra drag efter 12 hos far min. Daniel fyllde 18 så han hade 12 polare där som skruvade upp stereon och körde så länge jag var kvar iallafall.. Åkte vid halv 4 för skulle ju köra hem från vallentuna, Jimmy hade nog gärna varit kvar då han såg ut att ha riktigt roligt med Mattias och Johan. Haha drickat plus en del till tog slut så han var rund och glad.

Igår då så var de inte så mycket action här hemma då båda låg på soffan HELA dagen. Reste oss endast för att gå på toa eller då vi åkte och köpte mat på Arenan. Jag hade skit ont i huvudet så man kunde ju tro att jag söp gärnet jag med men var spiknykter men de var så livat åå så mycket folk. Men tror Daniel var riktigt nöjd med sitt party :)




Lite kort på mina pojkar...
Gott nytt år :)



Kommentarer
Matte

När kommer resten av bilderna?:D

2010-01-03 @ 17:08:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0