Trött

Kom nyss hem från jobbet som slutade lite anorlunda idag men de hör inte hit! I alla fall så jobbar ja hela helgen så blir inte att göra så mycket annat för de orkar man inte är rätt tungt att jobba just nu i alla fall där uppe. Man böjrar ju bli tyngre och de är inte alltid lätt att nå allt med en mage som är ivägen plus att man är lite kort för jobbet i vanliga fall.. Men allt har sin lösning så jag har mina knep.

Innan jobbet idag så har jag mest gått och väntat på ett postavi men icke de kom självklart då jag började jobba vid 14:30, tajming hum Nej! Joo pappa min var här och visade upp sin nya bil den är riktigt nice och han var nog väldigt stolt över den :) De vart lite fika och skit snack sen skulle han hem till Vallentuna igen men var så roligt att han ville komma hit även om de bara var en liten stund.

Nu ska jag sova och imorgon hämta ut mitt paket :)

Sov gott!

Ps. STORT GRATTIS till Jenny och Jalle som blev föräldrar i morse till en liten tjej. Hennes blogg hittar ni under länkar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0