Sista öppningen gjord

IDag var då sista gången jag öppnade för på ett bra tag i alla fall.. Känns skönt nu är de bara några få pass kvar innan den låååånga väntan är här på riktigt! Annars idag så har vi varit på föräldrakurs nere på BVC. Gick jätte bra och var kul att se hur de såg ut där. Nu är jag i Öset hos mina svärföräldrar men var så trött så höll på att somna i soffan så tog beslutet att sätta mig här vid deras dator ett tag för att inte somna. Deras katt har fått något frispel springer runt och testar grenser haha och spanar in huset som om de var första gången hon var här. Knas katt! Neej, vad händer annars då? Här händer de inte så mycket mer imorgon går vi in i vecka 29 snart bara 10 veckor kvar.. Så häftig känsla! :)

Neej, nu ska jag spana vidare lite på era bloggar :)

Kram


Kommentarer
Charlotte

Ja ni har bf 20 maj? :) Ja jag har fått min första bristning, den är minimal men inte så kul :P Har gått upp rätt mycket i vikt också kanske därför. Hur mår du i graviditeten o så? Känns det som att det börjar närma sig? :)

2010-02-24 @ 22:56:45
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Zitha - Mamma till Jack

Jättemysig blogg! :)

Och grattis till den STÖRSTA lyckn i hea världen! :)

2010-02-25 @ 08:30:16
URL: http://nrmc.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0