Fredag

Äntligen fredag igen :)

Imorse vaknade jag av att lillkillen övade inför fotbollskarriären. Så mysigt att ligga med händerna på magen och känna hur han rör sig och sparkar där inne. Är ju inte så länge till de är mysigt då han sparkar kanske. Han börjar ju komma närmre revbenen och de börjar bli trångt i min mage..

Marika och jag har varit och badat idag igen vi simmade på lite mer denna gång än förra gången så de känns lite mer nu. Men de är så skönt att känna att de tar lite i musklerna :) var ett tag sen och resan tillbax till den form jag var i är nog ganska lång just nu! Men inte gråter jag för de för de får ta den tid de tar att komma tillbax till mitt "Jag".

Nu ikväll så blir det nog bara lugnt känns som en kväll framför tv:en med älsklingen. Vi har precis smält i oss massa vofflor så känner mig smällfet.. haha! Marika fick äta middag med oss idag men nu så skulle hon iväg en sväng på stan innan hon skulle hem och vila upp sig för imorgon då de skulle åka båt :) Hoppas ni får roligt!

Nej, soffan står där och ser så skön ut just nu så kan inte motstå.

Bye bye


Kommentarer
Alexandra

Nej Nej vi är hemma. Kom hem igår vid fem på eftermiddagen :) Förstår att du vill få ut din lille nu med.. :) Kram

2010-02-26 @ 22:32:51
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0