Snart ut i rusket..

..Ååå handla nt tidningen, för vi är tydligen med i den idag från babysimet :) sen blir det ut till öset åå skriva ut mitt CV sen ska de sökas lite jobb ;) Ska även titta förbi Cribs så han får kika in tatueringen så den läkt fiint.. Måste Hinna göra detta idag :)

Tråkigt att de är sånt himla tråkigt blötväder ute annars hade man kunnat gå och göra de mesta av sakerna nu blir de istället bilen som får gå varm :/ Förresten ska vi sälja den efter nyår så är ni intresserade så lämna en kommentar ;) Jag kommer gråta floder då vi måste göra oss av med den pga pengarbrist!! :( Men till sommarn då jag börjar jobba igen så hoppas jag att en A4 står parkerad utanför :)

Neej, nu sitter Jimmy å Liam å väntar på mig så ha en underbar dag åå en trevlig helg så skrivs de då de skrivs :)



Kommentarer
Soffan

Säg till mig när det är dags att sälja den ;)

2010-12-17 @ 15:15:16
Carro

Till vilket pris ska ni sälja den för?

2010-12-17 @ 16:46:17
URL: http://carolineasp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0