Redan Lördag!

Jaa det känns faktiskt som min farmor beskrev de "veckorna består bara av måndagar och söndagar! Känns som om  veckorna rusar iväg och vi blir bara äldre :P Nästa helg blir Liam hela 7 månader. Känns som igår han låg i min mage och sparka, men icke han ligger här och tar sig redan fram på sitt egna sätt..

Igår var jag och fotade hemma hos Sara, vart super fina julkort som dem ska skicka ut till sina släktingar och vänner :) Så nu vart man lite sugen på att skicka ut jag med?! Hade inte tänkt att göra de då de kostar lite men va fan!! Har idag på mig att bestämma sen är de nog försent..

Idag blir det till att plocka lite här hemma. Sen kommer Sandra hit på middag, ska bli trevligt.. Sen vill brudsen att jag ska med ut men blir nog inte så då jag är så jävla trött och har massa att göra imorgon så vill inte ligga bakis.. Alternatvet är att gå ut nykter, vi får se?

Skickade efter den sista julklappen igår nu är det faktiskt bara något till Eric, han är ju den svåraste. Önskar sig inget är början på tonåren, Tips JA TACK!!!

Neej, dags att sätta fart, tvätten är färdig så den ska hängas sen blir det att gå ut en sväng och försöka vakna till liv.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0