Fredag

Aj aj aj. Öronvärk åå ont i halsen.. Fy vad de gör ont!! Hoppas inte Liam blivit smittat då får vi nog en tung helg :/

Tack alla rsk:are som kommenterat det är uppenbart att de är någon som är ganska ny eller någon helt ovetande.. Kommer nog fram tids nog vem de var men de spelar ingen roll, välkommen är svårt att känna sig när någon i gruppen påstår detta skit.. Men får väl se om vi ses på vallen i sommar, kommer inte slita mig därifrån, klart jags ak ner åå hejja på brudarna (om jag inte har match själv, vill säga).

Idag så ska jag försöka hitta orken och ta mig ner till stan.. Ska höra om en ny bilbarnstol till Liam, 2.500 kostar den billigast på internet.. Så ska kolla vad dem säljer den för nere på stan ;) Kostar den lika så beställer jag en där nere hos dem på stan :) Annars så blir de att försöka hitta något skoj till Vincent som har namnfest imorgon. Åå hoppas att värken gått över då :/ Inatt fick jag ligga med tryck på örat för att de inte skulle kännas som om de skulle smälla.. när jag sväljer är de värst då gör de både ont i halsen åå örat :/ Vad att göra?

I helgen då..
Lördag: Namnfest för Vincent. Då ska jag även stå som fotograf åå fotta alla som kommer, vet inte riktigt hur jag ska lyckas med de.. Dem kommer tro jag är knäpp som fottar dem alla när dem kliver innanför dörren :)
På kvällen blir det lugnt, inte många knop för oss!
Söndag: Sovmorgon för hoppningsvis sen träning vid 18-20 (om jag är 100%) Sen hem åå ladda för ny vecka :)

Vad ska ni hitta på i helgen?


Kommentarer
Saara ♥ Mamma Till Linnéa ♥

Hej. angående bilstol, så finns det Akta gracon som vi köpte för 2600 på babyproffsen :)

Den stolen är jätte bra :)

2010-12-10 @ 10:22:04
URL: http://itssaraslife.blogg.se/
Sandra (LéonEnija)

Hej gumman... jag hade bomull i örat när jag hade så där ont och sen ligga på den sida där de gör ont.. bilbarnstol kolla dagen efter jul på blocket då finns de super månnga ute.. jag köpte enijas brio zento röd svart för 1000:- anv till ett barn ca 8 månader och super fin... pusss hoppas du kryar på dig till imorron

2010-12-10 @ 21:39:27
URL: http://leonenija.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0